–  Vi har opplevd spesielt høy etterspørsel etter vår Sky-løsning under og etter Korona-utbruddet, sier leder i Avans Soma Magnar Høyvik.

Attføringsbedriftene med journalløsning driftet i skyen kunne under pandemien sikkert og problemfritt flytte de ansatte over på hjemmekontor. Når bedriftene nå åpner opp kontorene igjen ser vi at de fortsatt ønsker større mobilitet og fleksibilitet for de ansatte. De av kundene våre som fortsatt drifter løsningen lokalt, tar nå kontakt for å flytte hele eller deler av driften til skyen.

– Det er også andre fordeler med en skyløsning. Med Ad Opus i Sky kan kundene fokusere på arbeidet uten å bekymre seg for vedlikehold og drift. Avans Soma tar ansvaret for hele løsningen fra utvikling, vedlikehold og drift til regulatoriske krav.

Vår sky-løsning driftes i samarbeid med Serit Fjordane, og vi har etterhvert lang erfaring med å sette opp en moderne, sikker og kostnadseffektiv løsning. Les mer om vår Sky-løsning.

Skyen åpner for innovativ digitalisering gjennom Ad Voca

Når journalløsningen er sky-basert, kan vi også utvikle og tilby nye løsninger til Sky-kundene. Dette har vi nå gjort gjennom Ad Voca, vår nettbaserte portal for sikker kommunikasjon mellom behandlere og deltagere.

Interessert?

Ta kontakt med Magnar Høyvik direkte på telefon 48 08 00 27 eller e-post magnar@avans.no for å diskutere løsninger og muligheter.